dinsdag 9 oktober 2012

Alessandro & Pupa preview

Pupa Déco Holiday 2012















Nog meer moois voor de herfst/winter en de feestdagen. Deze collecties zijn vanaf begin november verkrijgbaar. De Pupa Déco look zorgt hoe dan ook voor glinsterende feestdagen, met mooie goudtinten voor gezicht en nagels. Blikvangers van de collectie zijn de glittering eyeliners. Ook komt Pupa met een heuse Glittering body tattoo body kit, een leuke set met 2 glitterpoeders, lijm en 8 designs. Ook komen er weer heeeel veel leuke nieuwe nail art kits, waaronder een degradé kits, glitters en Caviar nagels á la Pupa met de bubble kits. Afbeeldingen volgen snel.

More goodies for fall/winter and the Holidays. These items are available from november. The Pupa Déco look guarantees sparkly holidays with lots of golden shades for face and nails. Must have of the collection are the glittering eyeliners. Pupa also launches a glittering body tattoo kit including 2 glitters, glue and 8 designs. Of course I should not forget to mention the new degradé nail art kits, glitter polishes and caviar nails Pupa style bubble kits. Images coming soon.

Alessandro Catch me fall/winter & Alessandro Glitz&Glam 
















Alessandro komt ook met veel moois, De Catch me lakken zijn ook vanaf begin november verkrijgbaar. 10 lakken in handig 5 ml formaat (ook de prijs van 5,95 is fijn) in spectaculaire kleuren. Sacred silver en nude embrace staan al op mijn verlanglijstje. Ook de Glitz&Glam kit zal het goed doen onder de kerstboom of gewoon, omdat je wel eens een cadeautje verdient ;) Deze set bevat 3 mooie glitterlakken. Zo, zit er iets tussen voor je?

Alessandro created the Catch me look for fall/winter. 10 shades in 5 ml bottles for stunning nails. Sacred Silver and Nude embrace are on my wishlist. The Glitz&Glam kits contain 3 glitters for the holidays. Anything you like here? 



1 opmerking:

  1. Oh, glitterende eyeliners, count me in :-D
    En voor de feestdagen wil ik ook aan de slag met caviar nails.
    Ennuh, nude embrace ook voor mij, pretty please. Ik ben niet aan de nude meestal maar deze ziet er mij bijzonder uit!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)